Independenta energetica si manevrabilitate; Motopompa recomanda pentru lucrari in regim intens si necesar de debit mare. Constructie specifica pomparii lichidelor incarcate (cu rotor retras); Corpul bazin cu zonele de aspiratie si refulare distincte este turnat din aliaj de aluminiu; Motopompa dotata cu admisie si refulare de diametru mare : 4 toli Corpul cu carcasa spirala este turnat din aliaj de fonta cu crom, rezistent la uzura - prevazut cu un blindaj cromat, montat pe un capac detasabil; Rotorul este de tip deschis, alcatuit din aliaj de fonta cu crom montat pe arborele motorului; Este prevazuta cu clapeta de retinere pentru autoamorsare; Etansarea mecanica este alcatuita dintr-un material special, specific materialelor abrazive si corozive; Pornire manuala, usoara si sigura; Consum redus de benzina; Motor ecologic; Constructie prevazuta cu cadru pentru protectie si transport. Motopompa dotata cu motor profesional Honda.
Motopompa Honda WT 30 XK3 DE -Independenta energetica si manevrabilitate; -Constructie specifica pomparii lichidelor incarcate (cu rotor retras); -Corpul bazin cu zonele de aspiratie si refulare distincte este turnat din aliaj de aluminiu; -Corpul cu carcasa spirala este turnat din aliaj de fonta cu crom, rezistent la uzura - prevazut cu un blindaj cromat, montat pe un capac detasabil; -Rotorul este de tip deschis, alcatuit din aliaj de fonta cu crom montat pe arborele motorului; -Este prevazuta cu clapeta de retinere pentru autoamorsare; -Etansarea mecanica este alcatuita dintr-un material special, rezistent la abraziune si coroyiune; -Pornire manuala, usoara si sigura; -Consum redus de benzina; -Motor ecologic; -Constructie prevazuta cu cadru pentru protectie si transport.
MOTOPOMPA HONDA WT 20 XK3DE POMPA AUTOAMORSANTA Independenta energetica si manevrabilitate; Constructie specifica pomparii lichidelor incarcate (cu rotor retras); Corpul bazin cu zonele de aspiratie si refulare distincte este turnat din aliaj de aluminiu; Corpul cu carcasa spirala este turnat din aliaj de fonta cu crom, rezistent la uzura - prevazut cu un blindaj cromat, montat pe un capac detasabil; Rotorul este de tip deschis, alcatuit din aliaj de fonta cu crom montat pe arborele motorului; Este prevazuta cu clapeta de retinere pentru autoamorsare; Etansarea mecanica este alcatuita dintr-un material special, rezistent la abraziune si coroziune; Pornire manuala, usoara si sigura; Consum redus de benzina; Motor ecologic; Constructie prevazuta cu cadru pentru protectie si transport.
Motopompa Honda WX10 pentru irigatii pe suprafete mici si medii in legumicultura si silvicultura, pentru alimentari cu apa in gospodarii.
MOTOPOMPA WX15 - motopompa autoamorsanta Domeniile de utilizare: - alimentari cu apa ale gospodariilor si echipamentelor agricole ,piscinelor ,etc,. - irigatii-aspersie si picurare. Recomandata pt alimentare din surse limitate de apa (puturi).
MOTOPOMPA PENTRU APA SEMI MURDARA WB 30 XT DRX POMPA AUTOAMORSANTA PENTRU APE SEMI-INCARCATE. Motopompa recomandata pentru utilizare intesiva.
HONDA OHV 4-TIMPI: motoare in 4 timpi dotate cu supape in capul pistonului, aceasta tehnologie permite realizarea unor motoare mai compacte, avand un consum cu pana la 30% mai redus fata de motoarele asemanatoare cu supape laterale. EASY START: sistemul de decompresie mecanica la pornire impreuna cu aprinderea electronica faciliteaza pornirea in orice conditii. OIL ALERT: sistemul opreste automat motorul in cazul lipsei sau insuficientei uleiului de ungere a motorului. CARCASA COMPLET INCHISA nivel de zgomot foarte scazut, protejeaza grupul contra intemperiilor si faciliteaza transportul POSIBILITATE CUPLARE IN PARALEL CU ALT GRUP ELECTROGEN: 2 x EU 1,0 = 2 KVA ECHIPAT CU ECO–throttle : reduce substantial consumul de carburant si nivelul de zgomot
Generator digital Honda EU 20I Caracteristici: HONDA OHV 4-TIMPI: motoare in 4 timpi dotate cu supape in capul pistonului, aceasta tehnologie permite realizarea unor motoare mai compacte, avand un consum cu pana la 30% mai redus fata de motoarele asemanatoare cu supape laterale. EASY START: sistemul de decompresie mecanica la pornire impreuna cu aprinderea electronica faciliteaza pornirea in orice conditii. OIL ALERT: sistemul opreste automat motorul in cazul lipsei sau insuficientei uleiului de ungere a motorului. CARCASA COMPLET INCHISA nivel de zgomot foarte scazut, protejeaza grupul contra intemperiilor si faciliteaza transportul Sistem de pornire: la sfoara POSIBILITATE CUPLARE IN PARALEL CU ALT GRUP ELECTROGEN: 2 x EU 20 = 4 KVA ECHIPARE CU ECO–JIGLOR : reduce substantial consumul de carburant si nivelul de zgomot.
Generator digital Honda EU 30 iS HONDA OHV 4-TIMPI: motoare in 4 timpi dotate cu supape in capul pistonului, aceasta tehnologie permite realizarea unor motoare mai compacte, avand un consum cu pana la 30% mai redus fata de motoarele asemanatoare cu supape laterale. EASY START: sistemul de decompresie mecanica la pornire impreuna cu aprinderea electronica faciliteaza pornirea in orice conditii. OIL ALERT: sistemul opreste automat motorul in cazul lipsei sau insuficientei uleiului de ungere a motorului. CARCASA COMPLET INCHISA nivel de zgomot foarte scazut, protejeaza grupul contra intemperiilor si faciliteaza transportul POSIBILITATE CUPLARE IN PARALEL CU ALT GRUP ELECTROGEN: 2 x EU 30 = 6 KVA ECHIPARE CU ECO–JIGLOR : reduce substantial consumul de carburant si nivelul de zgomot Sistem de pornire: la cheie
Motopompa pentru apa murdara Honda 600l/min. Motopompa Honda din aliaj usor de aluminiu, inoxidabil
Independenta energetica; Pompa din aliaj usor de aluminiu, inoxidabil, turnat sub presiune; Clapeta de retinere, pe aspiratie, in corpul pompei, in vederea autoamorsarii la punerea in functiune; Rotor semideschis, cu posibilitatea compensarii uzurii, montat direct pe arbore; Iesirea arborelui din corpul pompei este prevazut cu etansare mecanica, frontala, carbune-ceramica cu durabilitate indelungata; Pornire manuala, usoara; Consum redus de benzina; Constructie prevazuta cu maner pentru transport.